Music

środa, 13 kwietnia 2016

"Trudne" początki

 Od zawsze byłam dobra z polskiego. Pisanie sprawia mi jednym słowem przyjemność. Do tej pory zwykle wypracowania szkolne w zupełności mi wystarczały. Jednak teraz "coś" się zmieniło.. Można się domyśleć,ze z tego powodu właśnie w tym momencie to czytasz! 

 Nawiązując do tytułu postu początki bywają trudne ale nie dla mnie ! Przekonacie się o tym już wkrótce. 

 Chciałabym dodać kilka slow o sobie. Nazywam się Klaudia. Mam 15 lat. Mieszkam w województwie podkarpackim. Lubie śpiewać,pisać i pomagać innym. Jestem osobą 
Fot. Wiktoria M.
My world of dream ---> FB
wrażliwa i otwarta. Kocham zwierzęta jednak  najbardziej moją sympatię zdobywają pieski.

4 komentarze:

  1. Podkarpacie - moje województwo! :D Powodzenia w pisaniu, będę tu zaglądać, bo jestem ciekawa Twojego bloga :D
    Pozdrawiam,
    littlefarner.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu ^^ Śliczne zdjęcie *-*
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś również pisała, miałam bloga z opowiadaniami i dużo pisałam dla siebie, była to dla mnie forma odstresowania się, wejścia do innego świata;) teraz jednak wolę czytać ;)
    madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń