Music

środa, 13 kwietnia 2016

Zapowiedź!


" Za głosem serca... "


  Zwykła dziewczyna i przystojny blondyn Eric..
Czy połączy ich namiętne uczucie?

Alex to niewyróżniająca się od innych zwykła nastolatka. Wpatrzona przede wszystkim w książki. Zupełne przeciwieństwo imprezowego Erica zauroczonego w niej samej. Alex tylko na początku odrzuca jego zaloty.. 

Czy po mimo wielu przeciwności losu i przygodach Ericowi wkońcu uda się zdobyć grzeczną Alex? 
                                                                                                   

Moją przygodę z blogowaniem postanowiłam zacząć tym oto opisem dłuższego opowiadania. 
Mam nadzieję,że się wam spodoba.


6 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada
    Alex jest podobna do mnie XD
    Czekam na o kolejne części :)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jeszcze ta piosenka w tle.. ja chce więcej... *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prowadzenie bloga chociaż nie wiem czy nie zmienilabym szablonu bo będzie troszkę przeszkadzał w czytaniu :))
    No i oczywiście powodzenia w prowadzeniu bloga -dla wszystkich początki są ciężkie ale nie wolno się załamywać! ;d
    Wpadnij do mnie, też niedawno zaczęłam :)
    www.bellalicious.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę :D. Masz rację,na telefonie nie zbyt fajnie się czyta.
      Chętnie zajrzę.

      Usuń